Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 10
Att få information om hur man kan hantera programmering med elever som inte inte lärt sig programmera i grundskolan
Att få...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 11
Att planera en matematiklektion innehållande programmering för elever som kan programmera och för de elever som inte kan p...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 12
Att presentera sin examensuppgift
Att fundera på hur man går vidare med programmering i matematikundervisningen
PRESENTAT...
Uppgift 1:Besök på Stora Nygatan 42 – Zadigs tvålfabrik
Årsskrift: Kring en gammal firma av Viggo Zadig
Reklamblad
Sydsvenska Dagbladet: Dödsruna
Skånska aftonbladet: ”En vacker fe...
Uppgift 3: Besök på Fersens väg 5, Hakoah
Protokoll uppfört vid bildande av judisk fotbollsklubb
(Transkribering) Protokoll för bildandet (ovan) samt styrelsesammanträde
Stadgar för Sportklubben...
Hur kan vi använda medier för att inspirera unga att välja hållbara konsumtionsvanor?
Lärprocess: Reporterskolan
Målgrupp: Grundskola åk 1-9 och anpassad grundskola
Aktör: MiniBladet
Hur kan vi an...
Hur kan vi skapa grönare, tryggare och mer hållbara förskoleskolgårdar?
Lärprocess: Grönare förskolegårdar
Målgrupp: Förskola
Samarbetsparter: Stadsbyggnadskontoret
Malmö stad har tagit viktiga steg...
Hur kan vi skapa grönare, tryggare och mer hållbara skolgårdar?
Lärprocess: Grönare skolgårdar
Målgrupp: Grundskola åk 1-6
Lärprocessledare: Växtvärket/Levande Leklandskap
Samarbetsparter: Stadsbyggna...
Hur kan vi göra våra skolvägar tryggare och säkrare?
Lärprocess: Säkrare skolvägar
Målgrupp: Grundskola åk 1-6 och anpassad grundskola
Aktör: FOJAB eller Arkitektens verktygslåda
Caseägare: Stadsbyggn...