Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 8
Att fundera på förutsättningar för matematikundervisning med programmering
Att få planera en matematiklektion innehållande...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 9
Att fundera på vad undervisning i matematik med programmering innebär
Att få planera en matematiklektion innehållande progr...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 10
Att få information om hur man kan hantera programmering med elever som inte inte lärt sig programmera i grundskolan
Att få...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 11
Att planera en matematiklektion innehållande programmering för elever som kan programmera och för de elever som inte kan p...
Nedan finner du presentationen med genomgång och uppgifter.
Mål med träff 12
Att presentera sin examensuppgift
Att fundera på hur man går vidare med programmering i matematikundervisningen
PRESENTAT...
Uppgift 2: Besök på Föreningsgatan 34, Synagogan
Anställningsavtal
Kontrakt mellan Mosaiska församlingen och Lars Jönsson, charkuterist
Transkriberat kontrakt – Mosaiska församlingen och L...
Uppgift 4: Besök på Regementsgatan 36 – Malmö Borgarskola
Förhörsprotokoll – Maria Furman
Protokoll, fört vid sammanträde för Mosaiska församlingens i Malmö kommitté för efterkrigshjäl...
Hur kan vi inspirera fler att bry sig om och skydda havet – vår blåa livlina?
Lärprocess: Bli havsmedveten
Målgrupp: Gymnasiet åk 1–3
Aktör: Marint Kunskapscenter
Havet är avgörande för allt liv på...
Hur kan vi skapa grönare, tryggare och mer hållbara skolgårdar?
Lärprocess: Grönare skolgårdar
Målgrupp: Grundskola åk 1-6
Lärprocessledare: Växtvärket/Levande Leklandskap
Samarbetsparter: Stadsbyggna...